Kryper till sängs efter en lång dag i Ullared!

Vart och slitit i Ullared idag med hela familjen och jesper! Grymt mysigt att träffa syster igen och umgås så allihopa. Skit kul. Köpte lite smått och gott samt en jacka till vintern! Så nu slipper jag frysa hädanefter. Alla hittade lite så var en riktigt lyckad dag! Älskling brings the new outfit in geeekås på bilden nedanför. Haha! Han hittade tröjan på bilden och var så fin så! Min snygging. Nu ska vi lägga oss och sova... Behövs verkligen! Imorgon blir det jobb.. Önska mig lycka till! Puss, och godnatt.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Kryper till sängs efter en lång dag i Ullared!

Vart och slitit i Ullared idag med hela familjen och jesper! Grymt mysigt att träffa syster igen och umgås så allihopa. Skit kul. Köpte lite smått och gott samt en jacka till vintern! Så nu slipper jag frysa hädanefter. Alla hittade lite så var en riktigt lyckad dag! Älskling brings the new outfit in geeekås på bilden nedanför. Haha! Han hittade tröjan på bilden och var så fin så! Min snygging. Nu ska vi lägga oss och sova... Behövs verkligen! Imorgon blir det jobb.. Önska mig lycka till! Puss, och godnatt.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0