Live like there's no tomorrow

Äntligen fredag imorgon.. känner mig så lättad, haha! Idag jobbade jag 7-12, sen kom jag hem och sedan var det nästan direkt dags för att åka till skolan och ha utvecklingssamtal. Stressade som satan, men kom äntligen dit och fick jätte bra kritik! Så totalnöjd med dagen, skit mysig. skönare än någonsin att bara jobba 5 timmar också.. kändes verkligen! Imorgon är jag ledig och då ska jag, familjen, min syster och älskling åka till ullared! Supermysigt. Sen ska vi alla ha myskväll hemma hos oss. Käka gott och kolla filmer! kommer bli en kanon fredag! Sen ska jag jobba lördag och söndag.. Går säkert finnemang det också! Hoppas ni mår bra osv. Tänkte bara gå in och uppdatera lite snabbt så ni får reda på lite om mitt otroligt intressanta liv, haha! Puss på er
 


min goding!


patricia
10 October, kl. 21:53 | Blogg; http://pattiee.com

aaaaahh fy faaaan va söt liten sak!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Live like there's no tomorrow

Äntligen fredag imorgon.. känner mig så lättad, haha! Idag jobbade jag 7-12, sen kom jag hem och sedan var det nästan direkt dags för att åka till skolan och ha utvecklingssamtal. Stressade som satan, men kom äntligen dit och fick jätte bra kritik! Så totalnöjd med dagen, skit mysig. skönare än någonsin att bara jobba 5 timmar också.. kändes verkligen! Imorgon är jag ledig och då ska jag, familjen, min syster och älskling åka till ullared! Supermysigt. Sen ska vi alla ha myskväll hemma hos oss. Käka gott och kolla filmer! kommer bli en kanon fredag! Sen ska jag jobba lördag och söndag.. Går säkert finnemang det också! Hoppas ni mår bra osv. Tänkte bara gå in och uppdatera lite snabbt så ni får reda på lite om mitt otroligt intressanta liv, haha! Puss på er
 


min goding!


patricia
10 October, kl. 21:53 | Blogg; http://pattiee.com

aaaaahh fy faaaan va söt liten sak!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0