Myser med min gos!

Åh, älskar våran (Jespers) katt! Kallar den fortfarande min också eftersom han kommer från mina katter, huhu! Och eftersom jag "bor" här halvtid så c; iallafall! Jesper gick för en stund sedan, skulle döma.. Så är bara jag och missen idag till eftermiddagen/kvällen.. Får se om jag orkar mig upp ur sängen ens, så dagen lär väl gå fort som vanligt. Ne, får göra ett ryck och fixa mig lite. Duscha och mysa.. Man får ju passa på när jesper är borta, stå i duschen länge, fixa mig lite då och då, ta det lugnt.. Kanske skulle träffa Linnea sen också, men var längesen vi pratade om det så får väl se hur det blir! Puss på eeer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Myser med min gos!

Åh, älskar våran (Jespers) katt! Kallar den fortfarande min också eftersom han kommer från mina katter, huhu! Och eftersom jag "bor" här halvtid så c; iallafall! Jesper gick för en stund sedan, skulle döma.. Så är bara jag och missen idag till eftermiddagen/kvällen.. Får se om jag orkar mig upp ur sängen ens, så dagen lär väl gå fort som vanligt. Ne, får göra ett ryck och fixa mig lite. Duscha och mysa.. Man får ju passa på när jesper är borta, stå i duschen länge, fixa mig lite då och då, ta det lugnt.. Kanske skulle träffa Linnea sen också, men var längesen vi pratade om det så får väl se hur det blir! Puss på eeer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0