Nu är dem äntligen här!

Äntligen och äntligen.. haha! Gick as fort. Testade dem precis och dem var finnemang. Konstigt med linser dock då jag aldrig ens rört en förr i hela mitt liv, haha. men älskar dem, för de kan se läskiga ut men man kan ändå ha dem till vardags också. För varför lägga mycket pengar annars? Man kan använda dem i ett år också, så.. yay! Kanske ska köra med ett brunt och ett blått? haha! Tyckte det var lite.. min stil. Ne men, dessa med bra sminkning, fake blod och lite så, blir prima!
 


 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Nu är dem äntligen här!

Äntligen och äntligen.. haha! Gick as fort. Testade dem precis och dem var finnemang. Konstigt med linser dock då jag aldrig ens rört en förr i hela mitt liv, haha. men älskar dem, för de kan se läskiga ut men man kan ändå ha dem till vardags också. För varför lägga mycket pengar annars? Man kan använda dem i ett år också, så.. yay! Kanske ska köra med ett brunt och ett blått? haha! Tyckte det var lite.. min stil. Ne men, dessa med bra sminkning, fake blod och lite så, blir prima!
 


 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0