ready to party

På onsdag är det ju HALLOWEEN! Ska på fest någon dag i helgen med rebecca, jesper och kanske några till. Kommer bli helt awesome. Ska bara vara en läskig brud för hittade inget annat, och orkar inte lägga pengar på massa skit. Köpte bara linserna här nedanför! Eftersom jag kommer vara ganska mörk, och har mörka ögon så ville jag ha så iskallt blåa ögon som lyser fram lite! Så ska jag och beccis fixa oss så läskiga som möjligt, ih! Längtar som tusan. Helgen kommer bli den bästa på länge! Kanske bra eftersom denna var den sämsta?.. haha! Får se vilken dag vi festar.. men lördagen ska jag och älskling på massage. Vi firar ju 1 år på torsdag (herregud vad tiden går..), så vi firar det på lördagen med massage och lite go mat. Kommer bli så himla mysigt. Behöver mig en riktigt jävla bra massage känner jag! och torsdagen, på vår 1 års dag, ska vi bara mysa hemma hos honom och köpa något gott att äta. Kommer bli en underbar vecka. är så peppad!!!
 
 
 
just because it burns, doesn't mean you're gonna die
you've gotta get up and try



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

ready to party

På onsdag är det ju HALLOWEEN! Ska på fest någon dag i helgen med rebecca, jesper och kanske några till. Kommer bli helt awesome. Ska bara vara en läskig brud för hittade inget annat, och orkar inte lägga pengar på massa skit. Köpte bara linserna här nedanför! Eftersom jag kommer vara ganska mörk, och har mörka ögon så ville jag ha så iskallt blåa ögon som lyser fram lite! Så ska jag och beccis fixa oss så läskiga som möjligt, ih! Längtar som tusan. Helgen kommer bli den bästa på länge! Kanske bra eftersom denna var den sämsta?.. haha! Får se vilken dag vi festar.. men lördagen ska jag och älskling på massage. Vi firar ju 1 år på torsdag (herregud vad tiden går..), så vi firar det på lördagen med massage och lite go mat. Kommer bli så himla mysigt. Behöver mig en riktigt jävla bra massage känner jag! och torsdagen, på vår 1 års dag, ska vi bara mysa hemma hos honom och köpa något gott att äta. Kommer bli en underbar vecka. är så peppad!!!
 
 
 
just because it burns, doesn't mean you're gonna die
you've gotta get up and try



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0