remind yourself that it's ok not to be perfect.


Peace på det. haha. Ne, usch, jag har så tråkigt. Sitter nermyst i jespers soffa och glor på tv som vanligt när jesper är borta.. precis tagit en dusch också, såe dä ä lá göettt! Ska hem till onsala ikväll också, blä. Trivs bättre i göteborg, men är man under 18, utan jobb osv, så finns det ju inget att göra åt saken. Men ska flytta hit sen så fort jag får möjlighet till det. De bästa, och roligaste vore ju om jag och jesper skaffar något ihop efter jag har gått ut skolan, så det är väl det jag satsar på! Sen är det bara att påbörja sitt liv, ih. Vill nuuu. Men nu 3 veckor framöver är det ju praktik som gäller iallafall, så känns lite bättre att åka hem igen. Slippa skolan i över en månad är ju aldrig något negativt liksom.. haha! Känns verkligen i hela kroppen hur bättre man mår utan! 
 
Snart halloween också hörni! Funderat på vad ni ska göra? Jag och rebecca kom iallafall på att vi ska leta fest och kanske.. hitta några fina outfits samt skaffa läskiga linser osv, får la se om vi hittar något! Hade vart skit kul. HUHU. Snart ska jag troligen fixa håret också.. så, mycket bra saker händer framöver! Löve it
 
 
- telling the truth and making someone cry,
is far better than telling a lie and making someone smile.


lottisays.blogg.se
10 October, kl. 19:44 | Blogg; http://lottisays.blogg.se/

Tack för din kommentar!:) har nu svarat i ett inlägg på bloggen!
Kan säga detsamma och snygg tröja!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

remind yourself that it's ok not to be perfect.


Peace på det. haha. Ne, usch, jag har så tråkigt. Sitter nermyst i jespers soffa och glor på tv som vanligt när jesper är borta.. precis tagit en dusch också, såe dä ä lá göettt! Ska hem till onsala ikväll också, blä. Trivs bättre i göteborg, men är man under 18, utan jobb osv, så finns det ju inget att göra åt saken. Men ska flytta hit sen så fort jag får möjlighet till det. De bästa, och roligaste vore ju om jag och jesper skaffar något ihop efter jag har gått ut skolan, så det är väl det jag satsar på! Sen är det bara att påbörja sitt liv, ih. Vill nuuu. Men nu 3 veckor framöver är det ju praktik som gäller iallafall, så känns lite bättre att åka hem igen. Slippa skolan i över en månad är ju aldrig något negativt liksom.. haha! Känns verkligen i hela kroppen hur bättre man mår utan! 
 
Snart halloween också hörni! Funderat på vad ni ska göra? Jag och rebecca kom iallafall på att vi ska leta fest och kanske.. hitta några fina outfits samt skaffa läskiga linser osv, får la se om vi hittar något! Hade vart skit kul. HUHU. Snart ska jag troligen fixa håret också.. så, mycket bra saker händer framöver! Löve it
 
 
- telling the truth and making someone cry,
is far better than telling a lie and making someone smile.


lottisays.blogg.se
10 October, kl. 19:44 | Blogg; http://lottisays.blogg.se/

Tack för din kommentar!:) har nu svarat i ett inlägg på bloggen!
Kan säga detsamma och snygg tröja!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0