Studiedag

Fredag och jag har studiedag.. hur underbart som helst! Man borde vara ledig varje fredag! Älskling kom och hämtade mig efter skolans 40årsjubileums firande igår sen åkte vi hem till honom, so here i am! Dagen har börjat lugnt. Vi sov ut till tolv och sedan stack jag till stan för att träffa linnea! Men eftersom hon skulle göra annat som vanligt (heuheu) så träffades vi bara en snabbis! Köpte en mysig halsduk och tre trosor för mitt första presentkort jag fick när jag fyllde år. Finns nästan ingenting i affärerna.. hittar nästan aldrig kläder längre. Men kul att bara komma ut! Så kom hem precis nästan.. Jesper är iväg och bastar, och jag har köpt lite saker till kvällen. Tacomys som står på schemat!
 
Hoppas ni får en kanon helg!
 


min finaste. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Studiedag

Fredag och jag har studiedag.. hur underbart som helst! Man borde vara ledig varje fredag! Älskling kom och hämtade mig efter skolans 40årsjubileums firande igår sen åkte vi hem till honom, so here i am! Dagen har börjat lugnt. Vi sov ut till tolv och sedan stack jag till stan för att träffa linnea! Men eftersom hon skulle göra annat som vanligt (heuheu) så träffades vi bara en snabbis! Köpte en mysig halsduk och tre trosor för mitt första presentkort jag fick när jag fyllde år. Finns nästan ingenting i affärerna.. hittar nästan aldrig kläder längre. Men kul att bara komma ut! Så kom hem precis nästan.. Jesper är iväg och bastar, och jag har köpt lite saker till kvällen. Tacomys som står på schemat!
 
Hoppas ni får en kanon helg!
 


min finaste. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0