omnia causa fiunt

 

Så fin liten bild. haha. iallafall, man ser min lilla tatueringstext skymta fram. den betyder mycket för mig och är faktiskt skapligt fin också, men hade velat bygga på deeen och skaffa massa mer. man är aldrig nöjd typ, haha! och har man gjort en gång, vill man ha fler. vill ha text på revbenen, något på sidan av magen, något på handen/handleden.. lite små diskreta snygga tatueringar! synd att allt man vill ha måste kosta så mycket bara! vill ganska mycket för tillfället, haha. fixa håret, shoppa massa, tatuera mig, RESA..
iihk, ge mig pengar

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

omnia causa fiunt

 

Så fin liten bild. haha. iallafall, man ser min lilla tatueringstext skymta fram. den betyder mycket för mig och är faktiskt skapligt fin också, men hade velat bygga på deeen och skaffa massa mer. man är aldrig nöjd typ, haha! och har man gjort en gång, vill man ha fler. vill ha text på revbenen, något på sidan av magen, något på handen/handleden.. lite små diskreta snygga tatueringar! synd att allt man vill ha måste kosta så mycket bara! vill ganska mycket för tillfället, haha. fixa håret, shoppa massa, tatuera mig, RESA..
iihk, ge mig pengar

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0