Torsdag

Äntligen hemma. Jobbade till 9.. gick faktiskt bra idag! Var mycket att göra nästan hela tiden så tiden gick helt klart fortare än i måndags. Skönt att få det lilla break'et också, där tisdag onsdag när jag var ledig! Mer krafter! idag fick jag även kolla på en man som hade dött under kvällen.. han skulle fylla 96. Skit häftigt att se, tycker jag. Jag har alltid velat se ett lik, sjuk? haha.. Ne men, velat se en död människa. Se hur dem ser ut typ..? Och kan nu efter denna arbetskvällen säga, det är inte vackert, han var verkligen lik en docka. Men själva proceduren var verkligen fin! Dem hade klätt han i en fin kavaj och allt hade skett så naturligt. Skönt det.
 
imorgon är det äääntligen fredag. alltid en speciell känsla när det är fredag! man kan vara ledig någon dag i veckan, men det känns inte lika bra som när det blir fredag, helt enkelt, haha! Jobbar 7-14 och sen ska jag hem, duscha, fixa mig, och åka in till göteborg. Så ska jag och älskling på bio där på kvällen. åh, längtar. Ni anar inte hur länge jag längtat efter denna filmen, haha! dem är så braaa. Skräckfilmer är det bästa jag vet, öjöjöj.
 
Nu ska jag vänta på att jesper ringer, sen blir det sängen! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Torsdag

Äntligen hemma. Jobbade till 9.. gick faktiskt bra idag! Var mycket att göra nästan hela tiden så tiden gick helt klart fortare än i måndags. Skönt att få det lilla break'et också, där tisdag onsdag när jag var ledig! Mer krafter! idag fick jag även kolla på en man som hade dött under kvällen.. han skulle fylla 96. Skit häftigt att se, tycker jag. Jag har alltid velat se ett lik, sjuk? haha.. Ne men, velat se en död människa. Se hur dem ser ut typ..? Och kan nu efter denna arbetskvällen säga, det är inte vackert, han var verkligen lik en docka. Men själva proceduren var verkligen fin! Dem hade klätt han i en fin kavaj och allt hade skett så naturligt. Skönt det.
 
imorgon är det äääntligen fredag. alltid en speciell känsla när det är fredag! man kan vara ledig någon dag i veckan, men det känns inte lika bra som när det blir fredag, helt enkelt, haha! Jobbar 7-14 och sen ska jag hem, duscha, fixa mig, och åka in till göteborg. Så ska jag och älskling på bio där på kvällen. åh, längtar. Ni anar inte hur länge jag längtat efter denna filmen, haha! dem är så braaa. Skräckfilmer är det bästa jag vet, öjöjöj.
 
Nu ska jag vänta på att jesper ringer, sen blir det sängen! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0