We dream it, we make it, we break it, we fix it.

Kom hem från jobbet för en stund sedan och min fina lillebror hade köpt en dricka till mig också. Haha, han kan om han vill! Vi är ju nästan lika gamla, han är 1 år yngre än mig. Så han gillar ju att jävlas och är en omogen tonåring fortfarande i vissa stunder, haha. Men när han är såhär så är han den underbaraste! Så go så. Annars då mina vänner?! Hur mår ni? Min dag har vart väldigt bra. Ryckte upp mig igår, sov as gott, vaknade skapligt pigg och på jobbet var det lugnt och bra. Fick även se massa nya spännande saker. Kul med blandade saker så att det blir samma sysslor alla dagarna.. Imorgon är sista dagen för veckan sen går jag på en välbehövlig go helg med massa roligheter. Ska bli så skönt! Imorgon firar jag och älskling ett år tillsammans också. Så ska hem till honom imorgon efter jobbet så ska vi umgås och ha det mysigt. Tänk att dagen är kommen nu.. fortfarande lika kär om inte mer! underbara känslor i kroppen idag! 
 
Hoppas ni mår as bra. Känner för att baka en kladdkaka (bara för att jag är bäst på't) och mysa till det ikväll. Har en liten bula på magen redan men vad gör det om den blir lite större under kvällen? Lite mer att älska bara.. ;) haha! tänk om alla hade en sån attityd? Vad tjocka vi hade varit.. men ne, ibland får man unna sig! Man lever ju trotsallt bara en gång, right?
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

We dream it, we make it, we break it, we fix it.

Kom hem från jobbet för en stund sedan och min fina lillebror hade köpt en dricka till mig också. Haha, han kan om han vill! Vi är ju nästan lika gamla, han är 1 år yngre än mig. Så han gillar ju att jävlas och är en omogen tonåring fortfarande i vissa stunder, haha. Men när han är såhär så är han den underbaraste! Så go så. Annars då mina vänner?! Hur mår ni? Min dag har vart väldigt bra. Ryckte upp mig igår, sov as gott, vaknade skapligt pigg och på jobbet var det lugnt och bra. Fick även se massa nya spännande saker. Kul med blandade saker så att det blir samma sysslor alla dagarna.. Imorgon är sista dagen för veckan sen går jag på en välbehövlig go helg med massa roligheter. Ska bli så skönt! Imorgon firar jag och älskling ett år tillsammans också. Så ska hem till honom imorgon efter jobbet så ska vi umgås och ha det mysigt. Tänk att dagen är kommen nu.. fortfarande lika kär om inte mer! underbara känslor i kroppen idag! 
 
Hoppas ni mår as bra. Känner för att baka en kladdkaka (bara för att jag är bäst på't) och mysa till det ikväll. Har en liten bula på magen redan men vad gör det om den blir lite större under kvällen? Lite mer att älska bara.. ;) haha! tänk om alla hade en sån attityd? Vad tjocka vi hade varit.. men ne, ibland får man unna sig! Man lever ju trotsallt bara en gång, right?
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0