12.47

Oh holymacarony. Är helt utmattad, och lovet blev inte alls som jag hade hoppats. Dock så är vi ju bara i mitten av lovet så det kan ljusna, men känner mig helt psykiskt och fysiskt utmattad vilket jag antar inte kommer bli bättre och saker har hänt som gör mig helt.. hopplöst slö. Allt kastas i mitt ansikte, känns det som. Men, livet blir inte alltid som man tänkt sig, och det får man väl acceptera antar jag. Synd att man aldrig kan bli lycklig till 110%. För jag om någon, inte för att låta självisk, förtjänar att vara lycklig.

Ska ta en powernap eftersom sömnen inatt var lite strulig, sen när Jesper kommer hem ska jag hjälpa han byta däck, jisses. Annars har jag väl inga direkta planer för idag, bara ta det lugnt! Man får ha sånna dagar också, huhu. Hoppas ni har det bra. Bloggen kommer nog ta lite skada av att det är lite som det är nu och att jag har lov, men.. ska försöka uppdatera! Ciao! 😊




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

12.47

Oh holymacarony. Är helt utmattad, och lovet blev inte alls som jag hade hoppats. Dock så är vi ju bara i mitten av lovet så det kan ljusna, men känner mig helt psykiskt och fysiskt utmattad vilket jag antar inte kommer bli bättre och saker har hänt som gör mig helt.. hopplöst slö. Allt kastas i mitt ansikte, känns det som. Men, livet blir inte alltid som man tänkt sig, och det får man väl acceptera antar jag. Synd att man aldrig kan bli lycklig till 110%. För jag om någon, inte för att låta självisk, förtjänar att vara lycklig.

Ska ta en powernap eftersom sömnen inatt var lite strulig, sen när Jesper kommer hem ska jag hjälpa han byta däck, jisses. Annars har jag väl inga direkta planer för idag, bara ta det lugnt! Man får ha sånna dagar också, huhu. Hoppas ni har det bra. Bloggen kommer nog ta lite skada av att det är lite som det är nu och att jag har lov, men.. ska försöka uppdatera! Ciao! 😊




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0