Diss

En sak som jag verkligen hatar, fast som man (jag) måste använda - SMINK. Är en stor fet diss, även ifall det är en bra räddning ibland. Men tänk om smink inte hade funnits. Allas hy hade sett perfekt ut, förhoppningsvis, ingen hade sett ner på en hur man än ser ut för att alla hade sett ut så - naturliga. Jag behöver smink för min hy. Jag har fått ärr av äckliga finnar, så därför måste jag använda den värsta sorten av smink, foundation. Värsta som finns, helst på sommaren när man fortfarande måste ha sånt äckligt när alla andra går där utan med sin fina lena hy, med kanske bara lite puder på. Usch. Efter en hel dag med smink känner man sig otroligt äcklig, och när jag är hemma och inte har smink, känner man sig inte alls lika äcklig. fast då undviker man spegeln istället, och att visa sig, haha. Suck. The problems of life people, problems of life!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Diss

En sak som jag verkligen hatar, fast som man (jag) måste använda - SMINK. Är en stor fet diss, även ifall det är en bra räddning ibland. Men tänk om smink inte hade funnits. Allas hy hade sett perfekt ut, förhoppningsvis, ingen hade sett ner på en hur man än ser ut för att alla hade sett ut så - naturliga. Jag behöver smink för min hy. Jag har fått ärr av äckliga finnar, så därför måste jag använda den värsta sorten av smink, foundation. Värsta som finns, helst på sommaren när man fortfarande måste ha sånt äckligt när alla andra går där utan med sin fina lena hy, med kanske bara lite puder på. Usch. Efter en hel dag med smink känner man sig otroligt äcklig, och när jag är hemma och inte har smink, känner man sig inte alls lika äcklig. fast då undviker man spegeln istället, och att visa sig, haha. Suck. The problems of life people, problems of life!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0