Efter första dagen i skolan - slutkörd.

Rubriken förklarar det mesta. Var första skoldagen efter lovet idag och jag kände verkligen så fort jag satte min fot där att jag inte hade någon energi för det. Så fort jag kom hem efter 4 så gick jag och la mig.. sovit tills nu, och vill egentligen sova mer, haha.. Hur kan något göra en så trött? Är väl bara att tänka nu istället att det är sommarlov om 2 månader! Men är en lång tid kvar innan det ska kännas att det närmar sig så är väl inte till en så stor hjälp egentligen. Aja, ska ta tag i kragen o resa mig upp ur sängen! Morgan och Ola-connys program börjar ju nu, måste nästan se det! Sen ska jag köra o hämta bror min, och sen handla. Gött att röra på sig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Efter första dagen i skolan - slutkörd.

Rubriken förklarar det mesta. Var första skoldagen efter lovet idag och jag kände verkligen så fort jag satte min fot där att jag inte hade någon energi för det. Så fort jag kom hem efter 4 så gick jag och la mig.. sovit tills nu, och vill egentligen sova mer, haha.. Hur kan något göra en så trött? Är väl bara att tänka nu istället att det är sommarlov om 2 månader! Men är en lång tid kvar innan det ska kännas att det närmar sig så är väl inte till en så stor hjälp egentligen. Aja, ska ta tag i kragen o resa mig upp ur sängen! Morgan och Ola-connys program börjar ju nu, måste nästan se det! Sen ska jag köra o hämta bror min, och sen handla. Gött att röra på sig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0