Ett jädra pluggande

Imorgon, på en FREDAG, sista lektionen, har vi grammatikprov.. Försöker plugga men känns som att det bara går in och ut igen. Känns som att jag aldrig kommer att ha någon nytta av detta i mitt arbetsliv, så energin finns inte överhuvudtaget. Känner att några saker fäster sig i mitt huvud iallafall så får väl hoppas på det bästa och göra så gott jag kan! Positiva tankar iallafall - imorgon är det helg! Jamina kommer till mig och jesper o sover över så kommer bli en riktigt bra fredag. Käka pizza, ha skräckfilmsmaraton och bara njuta av varandras sällskap, iih. Annars ska jag bara ta det lugnt i helgen.. Mysa med jesper så mycket som möjligt, han dömer en del, så får försöka få så mycket tid som möjligt för varandra!

Dagen förövrigt har varit riktigt bra. Haft roligt och man har inte känt sig stressad för en gångs skull! Vi såg dansuppvisning som estet treorna hade gjort, sen gjorde vi en megastor fruktsallad och bara myste. Sen snabbt klassråd, sen slutade vi. Jätte skön dag! Man behöver sånna dagar såhär mitt i veckan, helst när man är skoltrött.. Aja, tillbaka till pluggandet! Wish me good luck!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Ett jädra pluggande

Imorgon, på en FREDAG, sista lektionen, har vi grammatikprov.. Försöker plugga men känns som att det bara går in och ut igen. Känns som att jag aldrig kommer att ha någon nytta av detta i mitt arbetsliv, så energin finns inte överhuvudtaget. Känner att några saker fäster sig i mitt huvud iallafall så får väl hoppas på det bästa och göra så gott jag kan! Positiva tankar iallafall - imorgon är det helg! Jamina kommer till mig och jesper o sover över så kommer bli en riktigt bra fredag. Käka pizza, ha skräckfilmsmaraton och bara njuta av varandras sällskap, iih. Annars ska jag bara ta det lugnt i helgen.. Mysa med jesper så mycket som möjligt, han dömer en del, så får försöka få så mycket tid som möjligt för varandra!

Dagen förövrigt har varit riktigt bra. Haft roligt och man har inte känt sig stressad för en gångs skull! Vi såg dansuppvisning som estet treorna hade gjort, sen gjorde vi en megastor fruktsallad och bara myste. Sen snabbt klassråd, sen slutade vi. Jätte skön dag! Man behöver sånna dagar såhär mitt i veckan, helst när man är skoltrött.. Aja, tillbaka till pluggandet! Wish me good luck!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0