Helg

Igår kom Jamina, och gud vad roligt vi hade det! Märktes verkligen att vi inte setts på ca 1 år.. mycket att ta igen! Tog i att säga hejdå till henne imorse, men vi sa att vi absolut inte ska vänta såhär länge tills nästa gång vi ses så får hoppas på det bästa. Hon har ju hästar så får åka dit någon gång i sommar och rida med henne eller något, ih, hade vart as mysigt. Iallafall! Ny dag nya planer. Fick reda på tidigt imorse att jesper skulle vara borta hela dagen när jag trodde jag äntligen skulle få spendera massa tid med honom.. Men icke! Är istället påväg till min syster nu, så ska vi åka hem till mamma och pappa och se skräckfilm, haha! As skönt väder, sol och klar himmel! Dock konstigt då det började ösregna helt från ingenstans förut.. får väl se.. Hoppas det håller sig till jag kommer inomhus iallafall! Ikväll ska jag o jesper på Iron man i 3D också.. Go lördag!

Outfit. Bara något vanligt. Kan inte leva utan dessa byxorna asså.. Typ dem enda jag trivs i. Sorgligt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Helg

Igår kom Jamina, och gud vad roligt vi hade det! Märktes verkligen att vi inte setts på ca 1 år.. mycket att ta igen! Tog i att säga hejdå till henne imorse, men vi sa att vi absolut inte ska vänta såhär länge tills nästa gång vi ses så får hoppas på det bästa. Hon har ju hästar så får åka dit någon gång i sommar och rida med henne eller något, ih, hade vart as mysigt. Iallafall! Ny dag nya planer. Fick reda på tidigt imorse att jesper skulle vara borta hela dagen när jag trodde jag äntligen skulle få spendera massa tid med honom.. Men icke! Är istället påväg till min syster nu, så ska vi åka hem till mamma och pappa och se skräckfilm, haha! As skönt väder, sol och klar himmel! Dock konstigt då det började ösregna helt från ingenstans förut.. får väl se.. Hoppas det håller sig till jag kommer inomhus iallafall! Ikväll ska jag o jesper på Iron man i 3D också.. Go lördag!

Outfit. Bara något vanligt. Kan inte leva utan dessa byxorna asså.. Typ dem enda jag trivs i. Sorgligt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0