Höga priser

Satt och klickande runt på internet och helt plötsligt kom en reklam om smycken upp, så gick jag in, helt spontant utan någon baktanke, haha. Så kom det fram massa förlovningsringar, och daaaamn, vilka priser vissa sidor har.. Det kan vara världens enklaste ringar för typ, 27 000, 118 000.. osv. Skulle nästan förstå om min pojkvän aldrig hade velat förlova sig med mig, haha. Klart killar inte förlovar sig med sina flickvänner när dem ser chockpriserna på ringarna.. Dem skräms iväg! Sen vill ju tjejer inte ha bara en vanlig ring utan kanske någon diamant på, som till exempel jag hade velat ha (haha).. Fast å andra sidan - man förlovar sig för att man är kär i personen och vill spendera resten av sitt liv med denne, inte för att man ska ha diamant på fingret. Men hade ju varit ett plus i kanten om man säger så, haha! Man får fortsätta drömma!
 
Förövrigt så.. är det söndag! En helvetes söndag om du frågar mig.. Imorgon börjar skolan igen efter ett långt och härligt lov här i Göteborg. Vill inte tillbaka.. får ont i magen så fort jag tänker på att jag ska dit imorgon.. Och nu efter lovet kommer massa prov som kommer höja pressen på en igen. Skolpressen har jag verkligen inte saknat asså.. Önskar jag kunde ha lov föralltid. En fördel till att lovet är slut är ju dock att det närmar sig sommar och sommarlov! Är väl så man får tänka helt enkelt..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Höga priser

Satt och klickande runt på internet och helt plötsligt kom en reklam om smycken upp, så gick jag in, helt spontant utan någon baktanke, haha. Så kom det fram massa förlovningsringar, och daaaamn, vilka priser vissa sidor har.. Det kan vara världens enklaste ringar för typ, 27 000, 118 000.. osv. Skulle nästan förstå om min pojkvän aldrig hade velat förlova sig med mig, haha. Klart killar inte förlovar sig med sina flickvänner när dem ser chockpriserna på ringarna.. Dem skräms iväg! Sen vill ju tjejer inte ha bara en vanlig ring utan kanske någon diamant på, som till exempel jag hade velat ha (haha).. Fast å andra sidan - man förlovar sig för att man är kär i personen och vill spendera resten av sitt liv med denne, inte för att man ska ha diamant på fingret. Men hade ju varit ett plus i kanten om man säger så, haha! Man får fortsätta drömma!
 
Förövrigt så.. är det söndag! En helvetes söndag om du frågar mig.. Imorgon börjar skolan igen efter ett långt och härligt lov här i Göteborg. Vill inte tillbaka.. får ont i magen så fort jag tänker på att jag ska dit imorgon.. Och nu efter lovet kommer massa prov som kommer höja pressen på en igen. Skolpressen har jag verkligen inte saknat asså.. Önskar jag kunde ha lov föralltid. En fördel till att lovet är slut är ju dock att det närmar sig sommar och sommarlov! Är väl så man får tänka helt enkelt..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0