Hur kan man älska någon såhär mycket?

Har ni någon som lyser upp era dagar, även ifall dem från början är skit? Det har jag, och det är min pojkvän. Om jag mår dåligt, över skolan, mig själv, vad som helst, så räcker det att åka hem till honom på helgerna, så mår jag som en helt ny människa. Blir trygg direkt. Trygg och lycklig. Aldrig i hela mitt liv varit så lycklig som jag är idag, med Jesper i mitt liv. Han är min soulmate - jag har funnit den rätta. Innan trodde man väl inte riktigt på att man kunde hålla ihop resten av livet, men detta är äkta kärlek och det finns ingen i hela världen jag hellre spenderar resten av mitt liv med än med Jesper. Aldrig varit mer säker på något i hela mitt liv.
 
 
Jag vet vem jag är när jag är hos dig.
you know our love was meant to be,
the kind of love that lasts forever
;and i want you here with me, from tonight until the end of time
'cause baby, you're the meaning in my life, you're the inspiration



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Hur kan man älska någon såhär mycket?

Har ni någon som lyser upp era dagar, även ifall dem från början är skit? Det har jag, och det är min pojkvän. Om jag mår dåligt, över skolan, mig själv, vad som helst, så räcker det att åka hem till honom på helgerna, så mår jag som en helt ny människa. Blir trygg direkt. Trygg och lycklig. Aldrig i hela mitt liv varit så lycklig som jag är idag, med Jesper i mitt liv. Han är min soulmate - jag har funnit den rätta. Innan trodde man väl inte riktigt på att man kunde hålla ihop resten av livet, men detta är äkta kärlek och det finns ingen i hela världen jag hellre spenderar resten av mitt liv med än med Jesper. Aldrig varit mer säker på något i hela mitt liv.
 
 
Jag vet vem jag är när jag är hos dig.
you know our love was meant to be,
the kind of love that lasts forever
;and i want you here with me, from tonight until the end of time
'cause baby, you're the meaning in my life, you're the inspiration



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0