"most of the problems in life are because of two reasons; we act without thinking or we keep thinking without acting."

Precis lagt ner lite tid på mig för en gångs skull och målat naglarna! Fransk manikyr som vanligt.. passar mig så bra också eftersom mina naglar växer som ogräs! Finast på långa naglar, enligt mig. Ska sätta på ansiktsmask och sånt senare också tänkte jag.. ta hand om mig själv lite! Har börjat bli krasslig och hostar så halsen gör ont.. förkylning på hög nivå. Har inte så mycket i skolan imorgon eller på fredag så får se om jag kanske stannar hemma. Så som jag mår nu blir det nog så. När jag kommer hem från skolan så är det första jag gör att gå och lägga mig och sova i typ 3 timmar.. känns verkligen i hela kroppen att man åkt på något. Kan knappt hålla ögonen öppna i skolan, eller reagera i samtalsämnen osv.. Menmen! Ska vila så mycket som möjligt, ta hand om mig själv lite, så får jag väl se hur jag mår imorgon. Alltid bra att iallafall ställa klockan, ifall man känner sig bättre! Man vet ju aldrig. Nu tillbaka till omvårdnaden av mig själv, sen ska jag se på serier, sen - time for bed!

Myslåt, ohja.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

"most of the problems in life are because of two reasons; we act without thinking or we keep thinking without acting."

Precis lagt ner lite tid på mig för en gångs skull och målat naglarna! Fransk manikyr som vanligt.. passar mig så bra också eftersom mina naglar växer som ogräs! Finast på långa naglar, enligt mig. Ska sätta på ansiktsmask och sånt senare också tänkte jag.. ta hand om mig själv lite! Har börjat bli krasslig och hostar så halsen gör ont.. förkylning på hög nivå. Har inte så mycket i skolan imorgon eller på fredag så får se om jag kanske stannar hemma. Så som jag mår nu blir det nog så. När jag kommer hem från skolan så är det första jag gör att gå och lägga mig och sova i typ 3 timmar.. känns verkligen i hela kroppen att man åkt på något. Kan knappt hålla ögonen öppna i skolan, eller reagera i samtalsämnen osv.. Menmen! Ska vila så mycket som möjligt, ta hand om mig själv lite, så får jag väl se hur jag mår imorgon. Alltid bra att iallafall ställa klockan, ifall man känner sig bättre! Man vet ju aldrig. Nu tillbaka till omvårdnaden av mig själv, sen ska jag se på serier, sen - time for bed!

Myslåt, ohja.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0