Önskar man var som andra unga

med fin hy. Jag är så äcklad av min hy.. Äckligare blir den också om man har foundation så vad ska man göra? Går ingenting bort med hjälp av det jag köpt och så, så ger jag upp nästan. Vill ha slät hy med fin färg så man slipper alla dessa tankarna och allt smink.. usch. Äcklad. Gått i skolan också så då blir det ännu värre, man känner sig vidrigare än vidrigast!

Precis varit på ett läkarbesök och just nu sitter jag på tåget som snart åker till Göteborg, eftersom jag ska fixa håret igen vid halv 5! Fullspäckad dag. Denna veckan blir hur go som helst.. Ledig onsdag, bara nationella halv nio på torsdag, sen ledig. Sen i helgen blir det kalas och fest för min fina vän som fyller 18! Skit bra vecka.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Önskar man var som andra unga

med fin hy. Jag är så äcklad av min hy.. Äckligare blir den också om man har foundation så vad ska man göra? Går ingenting bort med hjälp av det jag köpt och så, så ger jag upp nästan. Vill ha slät hy med fin färg så man slipper alla dessa tankarna och allt smink.. usch. Äcklad. Gått i skolan också så då blir det ännu värre, man känner sig vidrigare än vidrigast!

Precis varit på ett läkarbesök och just nu sitter jag på tåget som snart åker till Göteborg, eftersom jag ska fixa håret igen vid halv 5! Fullspäckad dag. Denna veckan blir hur go som helst.. Ledig onsdag, bara nationella halv nio på torsdag, sen ledig. Sen i helgen blir det kalas och fest för min fina vän som fyller 18! Skit bra vecka.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0