Vårkänslor

Igår var jätte mysigt. Att träffa världens bästa syster slår allt! Först och främst så höll det fina vädret i sig väldigt länge så vi satt ute och solade på altanen när vi kom hem, as skönt.. Tog på mig mina mjukis shorts till och med! Innan vi kom hem också så gick vi på kungsmässan en stund! Kollade lite kläder! Sen bjöd hon på McDonalds där vi fick vänta hur länge som helst på maten.. Ovärt och jobbigt. Men skit härlig dag iallafall! Vårkänslorna är på topp! Testade en ny klänning jag köpt också igår och fick genast sommarkänslor vilket gjorde humöret ännu bättre. Kan inte fatta hur lite tid det är kvar till det underbara sommarlovet! ih.

Söndag idag.. Suger att helger alltid går så fort. Men det ska vi inte låta dagen bli negativ för! Jag och jesper ska gå och äta på Göteborg wok sen i eftermiddag innan vi åker tillbaka till mig igen! Sjukt mycket god mat där.. Ska bli spännande testa något nytt! Sushi, kräftor, räkor, varm mat också.. Massa grönsaker.. Massor! vattnas i munnen..

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Vårkänslor

Igår var jätte mysigt. Att träffa världens bästa syster slår allt! Först och främst så höll det fina vädret i sig väldigt länge så vi satt ute och solade på altanen när vi kom hem, as skönt.. Tog på mig mina mjukis shorts till och med! Innan vi kom hem också så gick vi på kungsmässan en stund! Kollade lite kläder! Sen bjöd hon på McDonalds där vi fick vänta hur länge som helst på maten.. Ovärt och jobbigt. Men skit härlig dag iallafall! Vårkänslorna är på topp! Testade en ny klänning jag köpt också igår och fick genast sommarkänslor vilket gjorde humöret ännu bättre. Kan inte fatta hur lite tid det är kvar till det underbara sommarlovet! ih.

Söndag idag.. Suger att helger alltid går så fort. Men det ska vi inte låta dagen bli negativ för! Jag och jesper ska gå och äta på Göteborg wok sen i eftermiddag innan vi åker tillbaka till mig igen! Sjukt mycket god mat där.. Ska bli spännande testa något nytt! Sushi, kräftor, räkor, varm mat också.. Massa grönsaker.. Massor! vattnas i munnen..

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0