Världens skönaste väder och världens slitnaste människa.

Har ni varit med om den känslan när man känner sig sliten hela tiden? Där är jag nu, hela tiden. Haha! Även ifall jag sminkar mig ser jag trött ut, min hy har inte blivit bättre och liksom.. ser onaturlig ut.. Blä. Kände ändå att jag behövde ta mig en tripp ut när vädret såg så fint ut! Man får passa på.. Och frisk luft gör allt bättre så varför inte!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Världens skönaste väder och världens slitnaste människa.

Har ni varit med om den känslan när man känner sig sliten hela tiden? Där är jag nu, hela tiden. Haha! Även ifall jag sminkar mig ser jag trött ut, min hy har inte blivit bättre och liksom.. ser onaturlig ut.. Blä. Kände ändå att jag behövde ta mig en tripp ut när vädret såg så fint ut! Man får passa på.. Och frisk luft gör allt bättre så varför inte!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0