you're amazing, just the way you are

Den låten asså.. får en på bättre humör och ger en lika mycket rysningar varje gång! Sitter och tänker på min hy och på hur det hade varit om jag hade fin och slät hy.. Där jag faktiskt hade len hud, såg ung ut, och inte sliten hela tiden pågrund av alla mina problem. Även ifall jag sminkar mig, ser jag trött ut, och när jag har på mig foundation ser det bara helt onaturligt ut för att den är så förstörd och ÄCKLIG, kort sagt. Usch, trött på skiten nu. Kan inte någon bara ge mig någon mirakel kur som ger mig lika fin hy som alla modeller typ? Eller skär bort allting och låt mig ha burka på mig resten av livet.. hur skönt hade inte det varit? Får byta religon och flytta från Sverige, där har vi det! Så får det bli, haha..
 
Förövrigt så sitter jag och försöker plugga också. Nyss svarat på en jädra massa frågor inför A-dagen imorgon. Är en studiedag men för dem som har omprov i något så.. kan man gå dit då från 8.30-12 och göra det om man anmält sig.. så det ska jag spendera min tisdag på! Denna kursen har varit ett helvete för nästan hela klassen.. ska bli skönt att förhoppningsvis få den ur världen. Inte för att jag tror jag kommer klara det imorgon, tyvärr. Inte fått någon lärdom under hela kursens gång pågrund av dålig lärare, och man har inte fått god tid på sig att ladda inför omprovet.. Men får göra så gott jag kan! Wish me good luck!
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

you're amazing, just the way you are

Den låten asså.. får en på bättre humör och ger en lika mycket rysningar varje gång! Sitter och tänker på min hy och på hur det hade varit om jag hade fin och slät hy.. Där jag faktiskt hade len hud, såg ung ut, och inte sliten hela tiden pågrund av alla mina problem. Även ifall jag sminkar mig, ser jag trött ut, och när jag har på mig foundation ser det bara helt onaturligt ut för att den är så förstörd och ÄCKLIG, kort sagt. Usch, trött på skiten nu. Kan inte någon bara ge mig någon mirakel kur som ger mig lika fin hy som alla modeller typ? Eller skär bort allting och låt mig ha burka på mig resten av livet.. hur skönt hade inte det varit? Får byta religon och flytta från Sverige, där har vi det! Så får det bli, haha..
 
Förövrigt så sitter jag och försöker plugga också. Nyss svarat på en jädra massa frågor inför A-dagen imorgon. Är en studiedag men för dem som har omprov i något så.. kan man gå dit då från 8.30-12 och göra det om man anmält sig.. så det ska jag spendera min tisdag på! Denna kursen har varit ett helvete för nästan hela klassen.. ska bli skönt att förhoppningsvis få den ur världen. Inte för att jag tror jag kommer klara det imorgon, tyvärr. Inte fått någon lärdom under hela kursens gång pågrund av dålig lärare, och man har inte fått god tid på sig att ladda inför omprovet.. Men får göra så gott jag kan! Wish me good luck!
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0