A little bit of heaven

Eftersom jag är vrålsjuk och inte kan göra något annat än att ligga o må skit, så tog jag mig tid till att se en underbar film - namnet står på rubriken. Den får en verkligen att insé att man borde ta vara på sitt liv och sluta oroa sig om små saker till exempel, att det finns andra som har det värre osv. Älskar filmen, verkligen sevärd!

Annars finns det inget positivt just nu, är jätte sjuk och känns inte som något blir bättre. Kan inte sova, svettas som en gris o fryser samtidigt, kan inte äta eller dricka för halsen är svullen och kroppen gör ont. Magen tar stryk också eftersom halsen inte går att använda.. ska fortsätta tycka synd om mig själv och försöka vila, lite uppdatering iallafall!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

A little bit of heaven

Eftersom jag är vrålsjuk och inte kan göra något annat än att ligga o må skit, så tog jag mig tid till att se en underbar film - namnet står på rubriken. Den får en verkligen att insé att man borde ta vara på sitt liv och sluta oroa sig om små saker till exempel, att det finns andra som har det värre osv. Älskar filmen, verkligen sevärd!

Annars finns det inget positivt just nu, är jätte sjuk och känns inte som något blir bättre. Kan inte sova, svettas som en gris o fryser samtidigt, kan inte äta eller dricka för halsen är svullen och kroppen gör ont. Magen tar stryk också eftersom halsen inte går att använda.. ska fortsätta tycka synd om mig själv och försöka vila, lite uppdatering iallafall!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0