Fakeness

Hallå där! Nu har verkligheten startat igång igen.. vet inte än hur jag känner inför detta men än så länge är det väl helt okej. Haft en ganska slapp vecka i skolan, korta dagar och inget vrålseriöst! Är trean också så känns lättare att gå dit när man vet att man snart slipper gå dit mer! Blir nog dock ett tufft år, men är bara att gilla läget...
 
Helgen spenderas inte i göteborg - tyvärr. Första gången på länge som jag är hemma i onsala på helgen, utan något att göra! pojkvännen har cup i helgen och imorgon ska jag på fest hos en kompis som fyllde år i tisdags, så ingen idé att åka dit! han kommer hit på festen istället, sen blir det utgång så då sover jag väl hos honom!
Helgen började bra iallafall. Idag började vi 10.10 och slutade 11.10, kollade bara på en liten film.. sen begav jag mig hemåt för att göra en skoluppgift sen kom bästis hit! Alltid lika skönt att träffa henne, en äkta och bra människa rakt av och sånna finns det inte många av.. Bästa personen! Hon skulle på 40 års kalas efter några timmar dock så sa hejdå för en stund sedan och here i am! Men.. tänkte sätta på någon film eller något så avslutar här! Ha en as bra helg!!
 
haha, väldigt gammal bild!
love you ♥♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Fakeness

Hallå där! Nu har verkligheten startat igång igen.. vet inte än hur jag känner inför detta men än så länge är det väl helt okej. Haft en ganska slapp vecka i skolan, korta dagar och inget vrålseriöst! Är trean också så känns lättare att gå dit när man vet att man snart slipper gå dit mer! Blir nog dock ett tufft år, men är bara att gilla läget...
 
Helgen spenderas inte i göteborg - tyvärr. Första gången på länge som jag är hemma i onsala på helgen, utan något att göra! pojkvännen har cup i helgen och imorgon ska jag på fest hos en kompis som fyllde år i tisdags, så ingen idé att åka dit! han kommer hit på festen istället, sen blir det utgång så då sover jag väl hos honom!
Helgen började bra iallafall. Idag började vi 10.10 och slutade 11.10, kollade bara på en liten film.. sen begav jag mig hemåt för att göra en skoluppgift sen kom bästis hit! Alltid lika skönt att träffa henne, en äkta och bra människa rakt av och sånna finns det inte många av.. Bästa personen! Hon skulle på 40 års kalas efter några timmar dock så sa hejdå för en stund sedan och here i am! Men.. tänkte sätta på någon film eller något så avslutar här! Ha en as bra helg!!
 
haha, väldigt gammal bild!
love you ♥♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0