Fredag

Hade den underbaraste kvällen igår med min älskling! Åkte in till göteborgskalaset för att se Scotts, som var grymma som alltid. Sen gick vi vidare för att se vad som fanns längs avenyn, så hamnade vi vid kungsportsplatsen där vi såg något band som var jätte goa, sen spelade Brolle av alla människor, rolig spontan kväll med världens bästa människa!

Idag blir det Ullared en sväng med familjen! Se om man hittar något.. Jag följer mest med för att komma ut medan mannen min är på jobbet och sliter! Sen blir det bara myskväll, och lördag ska vi kanske äta kräftor osv med Jespers familj. Grymt veckoslut.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Fredag

Hade den underbaraste kvällen igår med min älskling! Åkte in till göteborgskalaset för att se Scotts, som var grymma som alltid. Sen gick vi vidare för att se vad som fanns längs avenyn, så hamnade vi vid kungsportsplatsen där vi såg något band som var jätte goa, sen spelade Brolle av alla människor, rolig spontan kväll med världens bästa människa!

Idag blir det Ullared en sväng med familjen! Se om man hittar något.. Jag följer mest med för att komma ut medan mannen min är på jobbet och sliter! Sen blir det bara myskväll, och lördag ska vi kanske äta kräftor osv med Jespers familj. Grymt veckoslut.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0