Frisk och kry!

eller?.. jag är betydligt bättre men gud vad förkyld och gud vad jag hostar! Huvudet gör dunderont nu efter allt host hela natten och dagen, kliar så retligt i halsen att man blir galen.. Men bara att ta sig i kragen och gilla läget!

Sista veckan av mitt underbara sommarlov. Sorgligt. Ska göra denna veckan till den bästa. Göteborgskalaset börjar ju nu imorgon så jag, jesper hans syster och hennes kille och kanske Jespers föräldrar ska iväg och kolla lite! Lasse stefanz imorgon haha! Torsdag är det Scotts så då är vi såklart där! Nyss tagit en dusch och nu väntar jag på att mannen i mitt liv ska komma hem från sin innebandy, bara denna kvällen är en bra start på veckan! Bra måndag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Frisk och kry!

eller?.. jag är betydligt bättre men gud vad förkyld och gud vad jag hostar! Huvudet gör dunderont nu efter allt host hela natten och dagen, kliar så retligt i halsen att man blir galen.. Men bara att ta sig i kragen och gilla läget!

Sista veckan av mitt underbara sommarlov. Sorgligt. Ska göra denna veckan till den bästa. Göteborgskalaset börjar ju nu imorgon så jag, jesper hans syster och hennes kille och kanske Jespers föräldrar ska iväg och kolla lite! Lasse stefanz imorgon haha! Torsdag är det Scotts så då är vi såklart där! Nyss tagit en dusch och nu väntar jag på att mannen i mitt liv ska komma hem från sin innebandy, bara denna kvällen är en bra start på veckan! Bra måndag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0