Gamla tider

Någon mer än jag som saknar dåtiden? Kommer ihåg när man var lycklig hela tiden och gjorde massa roligt. Nu ska alla människor förändras och man börjar sakta glida ifrån livet man hade förut, hur tråkigt är inte det? Har ett underbart liv nu också, är inte livet i sig, utan mer kontakterna man förr haft och hur bra vän man vart med vissa. Tänker speciellt på en person jag inte ens känner igen längre.. så himla tråkigt, för vi var verkligen bästa vänner förr. Men vad gör man! Vissa väljer att förändra sig helt och hållet, man kan inte styra över det, men är så himla synd. Många bra minnen har man iallafall.. får leva på dem!
 
Enough said. Kvällen blev bra ändå! Tvn är på, chattar med goaste madde, och ska träffa amanda om en stund, bara prata lite och umgås! Sen blir det antingen någon film eller sängen direkt eftersom man måste ha krafter till imorgon (heahea). Hoppas jag inte blir sådär äckligt sjuk igen efter denna utgången.. får vara försiktig denna gången! Ska jag nog klara! Tagggggad!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Gamla tider

Någon mer än jag som saknar dåtiden? Kommer ihåg när man var lycklig hela tiden och gjorde massa roligt. Nu ska alla människor förändras och man börjar sakta glida ifrån livet man hade förut, hur tråkigt är inte det? Har ett underbart liv nu också, är inte livet i sig, utan mer kontakterna man förr haft och hur bra vän man vart med vissa. Tänker speciellt på en person jag inte ens känner igen längre.. så himla tråkigt, för vi var verkligen bästa vänner förr. Men vad gör man! Vissa väljer att förändra sig helt och hållet, man kan inte styra över det, men är så himla synd. Många bra minnen har man iallafall.. får leva på dem!
 
Enough said. Kvällen blev bra ändå! Tvn är på, chattar med goaste madde, och ska träffa amanda om en stund, bara prata lite och umgås! Sen blir det antingen någon film eller sängen direkt eftersom man måste ha krafter till imorgon (heahea). Hoppas jag inte blir sådär äckligt sjuk igen efter denna utgången.. får vara försiktig denna gången! Ska jag nog klara! Tagggggad!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0