Jooo men.. Gó dag!

Började 10.15 idag, as gött.. förutom att jag knappt kunde sova inatt då jag är HELT täppt i näsan, och jag glömde ju såklart min nässpray hos jesper förra helgen, jag är så smart. Förstår dock inte att min förkyldning inte har gått över än.. efter denna veckan har jag vart sjuk 4 veckor, hur jobbigt är inte det? Blä, gör mig helt frisk! 
 
Skoldagen gick iallafall skapligt snabbt så var inga problem ändå. Hade roligt med mina underbara. Efter skolan sen så mötte jag frida och emma upp Loella och Anna i busskuren, sen skulle loella och anna åka till Onsala så åkte med dem hem till amanda för en kopp kaffe! Var jätte trevligt. Sen när man kom hem bjöds man på tacos av föräldrarna, har min dag varit bra eller bra?! Var så hungrig så det gjorde nästan hela min dag! Snart helg också så humöret är på topp! Avrundar här för stalkers börjar nu.. haha! Ha en bra kväll! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Jooo men.. Gó dag!

Började 10.15 idag, as gött.. förutom att jag knappt kunde sova inatt då jag är HELT täppt i näsan, och jag glömde ju såklart min nässpray hos jesper förra helgen, jag är så smart. Förstår dock inte att min förkyldning inte har gått över än.. efter denna veckan har jag vart sjuk 4 veckor, hur jobbigt är inte det? Blä, gör mig helt frisk! 
 
Skoldagen gick iallafall skapligt snabbt så var inga problem ändå. Hade roligt med mina underbara. Efter skolan sen så mötte jag frida och emma upp Loella och Anna i busskuren, sen skulle loella och anna åka till Onsala så åkte med dem hem till amanda för en kopp kaffe! Var jätte trevligt. Sen när man kom hem bjöds man på tacos av föräldrarna, har min dag varit bra eller bra?! Var så hungrig så det gjorde nästan hela min dag! Snart helg också så humöret är på topp! Avrundar här för stalkers börjar nu.. haha! Ha en bra kväll! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0