Underbara söndag

Idag kan jag faktiskt säga så för en gångs skull.. brukar hata söndagar, haha! Hållt igång hela dagen! Jag och min älskling gick upp tidigt, åt frukost och fixade oss, sen åkte vi faktiskt till Ullared. Var ju där i fredags men vi tog oss en liten utflykt för tänkte köpa en lång munktröja jag sett där och en väska! Så köpte jag lite grejer till föräldrarna! Efter Ullared åkte vi till nordstan för skulle köpa smink och en regnjacka! Blev en fin rosa! Nu ska vi bara ta det lugnt. Jag ska packa det sista sen åker vi hem till mig, eftersom skolan börjar imorgon. Ska se Bingolotto, jesper köpte en lott, haha! Skit mysig dag, är så lycklig..

Igår var familjen hemma hos min syster och hennes sambo också! Åt pizza och hjälpte dem med att sätta upp skötbord till den kommande bebisen och jag fixade iordning sängen! Nu kan den lilla prinsessan komma!

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Underbara söndag

Idag kan jag faktiskt säga så för en gångs skull.. brukar hata söndagar, haha! Hållt igång hela dagen! Jag och min älskling gick upp tidigt, åt frukost och fixade oss, sen åkte vi faktiskt till Ullared. Var ju där i fredags men vi tog oss en liten utflykt för tänkte köpa en lång munktröja jag sett där och en väska! Så köpte jag lite grejer till föräldrarna! Efter Ullared åkte vi till nordstan för skulle köpa smink och en regnjacka! Blev en fin rosa! Nu ska vi bara ta det lugnt. Jag ska packa det sista sen åker vi hem till mig, eftersom skolan börjar imorgon. Ska se Bingolotto, jesper köpte en lott, haha! Skit mysig dag, är så lycklig..

Igår var familjen hemma hos min syster och hennes sambo också! Åt pizza och hjälpte dem med att sätta upp skötbord till den kommande bebisen och jag fixade iordning sängen! Nu kan den lilla prinsessan komma!

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0