Utgång idag!

Först ska vi hem till frida de närmaste vännerna till henne och äta tacos, vilket blir dundermysigt! Sen startar fest upp och efter en stunds krökande drar vi vidare ut på krogen. Kommer bli en grym kväll, känner det på mig! Dansa som aldrig förr och fira underbara Fridas första gång ute på krogen! ♥ Får hoppas att det inte blir som förra gången då jag låg sjuk i två veckor och fortfarande idag inte blivit helt återställd efter 3 veckor.. haha! Då blir jag lack. Ska försöka sköta mig ute på krogen så jag slipper det. Inte variera så himla mycket igen mellan varm och kall! Ska jag nog klara vetni! Så ser iallafall min lördag ut.. grym med andra ord! Ska gå och försöka hitta något jag kan ha på mig, det är ju det svåraste inför kvällarna.. önskar man var kille, då hade man bara suttit på sig ett par jeans och någon snygg tshirt, eller skjorta.. hur lätt hade inte det varit? puh! 
 
Ha en grym dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Utgång idag!

Först ska vi hem till frida de närmaste vännerna till henne och äta tacos, vilket blir dundermysigt! Sen startar fest upp och efter en stunds krökande drar vi vidare ut på krogen. Kommer bli en grym kväll, känner det på mig! Dansa som aldrig förr och fira underbara Fridas första gång ute på krogen! ♥ Får hoppas att det inte blir som förra gången då jag låg sjuk i två veckor och fortfarande idag inte blivit helt återställd efter 3 veckor.. haha! Då blir jag lack. Ska försöka sköta mig ute på krogen så jag slipper det. Inte variera så himla mycket igen mellan varm och kall! Ska jag nog klara vetni! Så ser iallafall min lördag ut.. grym med andra ord! Ska gå och försöka hitta något jag kan ha på mig, det är ju det svåraste inför kvällarna.. önskar man var kille, då hade man bara suttit på sig ett par jeans och någon snygg tshirt, eller skjorta.. hur lätt hade inte det varit? puh! 
 
Ha en grym dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0