beautiful

 

don't let em' say you aint beautiful,
they can all get fucked just stay true to you.
 
Helgen närmar sig.. ih! Mycket bra som är på gång. Om ca 7 månader händer något som jag längtar till som en idiot, men det är inget jag ska gå ut med i bloggen utan.. det får komma när det väl händer! och imorgon ska familjen hem till min syster för att äta och umgås, och jag ska förhoppningsvis köra dit! Övningsköra vetni.. Kommer gå skit bra för att jag är så duktig! (försöker ge mig själv komplimanger oftare). Sen i helgen.. på fredag ska jag till min syster igen, och ha myskväll! Kolla tjejfilm och bara mysa, sen kanske träffa Linnea också någon dag. Sen är det ju faktiskt lov en hel vecka! Då ska jag träna som ett as på gymmet, haha. Bra lov. Kommer bara ta det lugnt förövrigt, antagligen hos Jesper! As bra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

beautiful

 

don't let em' say you aint beautiful,
they can all get fucked just stay true to you.
 
Helgen närmar sig.. ih! Mycket bra som är på gång. Om ca 7 månader händer något som jag längtar till som en idiot, men det är inget jag ska gå ut med i bloggen utan.. det får komma när det väl händer! och imorgon ska familjen hem till min syster för att äta och umgås, och jag ska förhoppningsvis köra dit! Övningsköra vetni.. Kommer gå skit bra för att jag är så duktig! (försöker ge mig själv komplimanger oftare). Sen i helgen.. på fredag ska jag till min syster igen, och ha myskväll! Kolla tjejfilm och bara mysa, sen kanske träffa Linnea också någon dag. Sen är det ju faktiskt lov en hel vecka! Då ska jag träna som ett as på gymmet, haha. Bra lov. Kommer bara ta det lugnt förövrigt, antagligen hos Jesper! As bra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0