Beslutsångest

Ljushårig eller brunett? Fick ett erbjudande nu om avfärgning.. om jag ville ha en tid, och på ett sätt vill jag som attan, och på ett sätt inte. Trivs som brunett egentligen, men vill ändå bli ljushårig. Men man lever bara en gång.. så varför inte testa nytt? Testade ju en gång och då blev det inte så bra.. så får väl sätta mig i sadeln igen och ge det ett nytt försök! Ska nog bannemig göra det.. Skulle haft lov nu bara så att jag slapp visa mig ifall det blir ett dåligt resultat, haha! Får se hur det går, fett taggad iallafall! Gick från otaggad till taggad på någon timma, yay!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Beslutsångest

Ljushårig eller brunett? Fick ett erbjudande nu om avfärgning.. om jag ville ha en tid, och på ett sätt vill jag som attan, och på ett sätt inte. Trivs som brunett egentligen, men vill ändå bli ljushårig. Men man lever bara en gång.. så varför inte testa nytt? Testade ju en gång och då blev det inte så bra.. så får väl sätta mig i sadeln igen och ge det ett nytt försök! Ska nog bannemig göra det.. Skulle haft lov nu bara så att jag slapp visa mig ifall det blir ett dåligt resultat, haha! Får se hur det går, fett taggad iallafall! Gick från otaggad till taggad på någon timma, yay!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0