Byebye

Fortfarande sjuk och börjar inte tillfriskna för fem öre, hatar det. Känner mig så svag.. Men trots detta ska jag bege mig ut för att färga håret. Förstår inte hur jag kan men är nästan bara inomhus hela tiden och tar det lugnt, kommer vila på vägen dit och på vägen hem så går nog. Har ju tid idag och vill verkligen, så ibland får man göra offringar! Så fult att idag när jag väl ska göra om håret är jag total förälskad i mitt bruna.. haha, varför är det alltid så? Tror jag bara är nervös.. Aja, sen är det byebye brunt hår!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Byebye

Fortfarande sjuk och börjar inte tillfriskna för fem öre, hatar det. Känner mig så svag.. Men trots detta ska jag bege mig ut för att färga håret. Förstår inte hur jag kan men är nästan bara inomhus hela tiden och tar det lugnt, kommer vila på vägen dit och på vägen hem så går nog. Har ju tid idag och vill verkligen, så ibland får man göra offringar! Så fult att idag när jag väl ska göra om håret är jag total förälskad i mitt bruna.. haha, varför är det alltid så? Tror jag bara är nervös.. Aja, sen är det byebye brunt hår!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0