Cold cold day

Vaknade upp med en dundrande, undeeerbar träningsvärk imorse.. älskar när man känner av att man gett 110% på sin träning! Lite stel var jag dock allt i skolan idag.. haha! Icke smärtfritt detta asso. Förövrigt så har det varit en otroligt seg dag.. men kanske bruka vara så dagarna innan lov? Hade iallafall en jätte mysig dag igår med min syster och familj! Beställde familjepizza och delade, sen tog vi massa kort och flummade.. Ska dit imorgon igen så ska vi ha myskväll, bästa syster! Åh efterlängtade fredag
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Cold cold day

Vaknade upp med en dundrande, undeeerbar träningsvärk imorse.. älskar när man känner av att man gett 110% på sin träning! Lite stel var jag dock allt i skolan idag.. haha! Icke smärtfritt detta asso. Förövrigt så har det varit en otroligt seg dag.. men kanske bruka vara så dagarna innan lov? Hade iallafall en jätte mysig dag igår med min syster och familj! Beställde familjepizza och delade, sen tog vi massa kort och flummade.. Ska dit imorgon igen så ska vi ha myskväll, bästa syster! Åh efterlängtade fredag
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0