Familjen annorlunda

Ligger i sängen och mår äckligt pissigt. Huvudet är fortfarande en mardröm med en krampaktig värk.. och känns som att förkylningen blir värre och feber känslorna börjar komma. Dock så har jag känt så nu ett tag, får sånna attacker. Men denna gången känns det värre och att det hållt i sig så kanske verkligen är något denna gången.. Eller kanske fått i mig hästkött? haha! Vem vet nu för tiden! Nu ska jag fortsätta kolla underbara familjen annorlunda, älskar familjen från Säffle.. Mamman där verkar helt galet bra! Man blir på så bra humör, så är perfekt för mig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Familjen annorlunda

Ligger i sängen och mår äckligt pissigt. Huvudet är fortfarande en mardröm med en krampaktig värk.. och känns som att förkylningen blir värre och feber känslorna börjar komma. Dock så har jag känt så nu ett tag, får sånna attacker. Men denna gången känns det värre och att det hållt i sig så kanske verkligen är något denna gången.. Eller kanske fått i mig hästkött? haha! Vem vet nu för tiden! Nu ska jag fortsätta kolla underbara familjen annorlunda, älskar familjen från Säffle.. Mamman där verkar helt galet bra! Man blir på så bra humör, så är perfekt för mig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0