Fredag

Lovet börjar nå sitt slut, sorgligt.. Idag har min pojkvän match långt bort i Billingsfors också, så jag ska hem till mina svärföräldrar senare och äta! Kommer bli jätte mysigt. Sen köpte Jesper choklad och ben and jerry glass till mig, så efter en stund hemma hos dem ska jag bara hem och mysa. Kolla film eller något och.. bara njuta av fredagen! haha, så blir en skit bra fredag. Hela veckan har varit skit bra så varför inte sluta den så också? Magnifique!
 
Slänger in en dagens outfit på't!
 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Fredag

Lovet börjar nå sitt slut, sorgligt.. Idag har min pojkvän match långt bort i Billingsfors också, så jag ska hem till mina svärföräldrar senare och äta! Kommer bli jätte mysigt. Sen köpte Jesper choklad och ben and jerry glass till mig, så efter en stund hemma hos dem ska jag bara hem och mysa. Kolla film eller något och.. bara njuta av fredagen! haha, så blir en skit bra fredag. Hela veckan har varit skit bra så varför inte sluta den så också? Magnifique!
 
Slänger in en dagens outfit på't!
 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0