Fredagen

Hade en sån underbar kväll igår! Var så glad och allt var jätte mysigt! Först mötte jag upp min syster, sen lagade vi massa god tacos och åt, munorgasm.. Kollade film osv. Möhippan! Absolut sevärd! Fick panik själv under filmen haha.. Men den var rolig! Efter filmen spelade vi lite, pratade om allt möjligt, sen kom sambon hem, Så satt vi och spelade och hade oss tills Jesper kom. Vi satt och planerade lite till vår resa i sommar. Jag, min syster, hennes kille och jesper ska åka till Slovakien och Kroatien i juni någon gång! Ni kan ju bara tänka er hur jag mår just nu! Är överlycklig, denna sommaren kommer slå allt! 2 veckor, vi tänkte en vecka i Slovakien (Rosies killes föräldrar är därifrån), och en vecka i Kroatien. Ge mig sommar nu!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Fredagen

Hade en sån underbar kväll igår! Var så glad och allt var jätte mysigt! Först mötte jag upp min syster, sen lagade vi massa god tacos och åt, munorgasm.. Kollade film osv. Möhippan! Absolut sevärd! Fick panik själv under filmen haha.. Men den var rolig! Efter filmen spelade vi lite, pratade om allt möjligt, sen kom sambon hem, Så satt vi och spelade och hade oss tills Jesper kom. Vi satt och planerade lite till vår resa i sommar. Jag, min syster, hennes kille och jesper ska åka till Slovakien och Kroatien i juni någon gång! Ni kan ju bara tänka er hur jag mår just nu! Är överlycklig, denna sommaren kommer slå allt! 2 veckor, vi tänkte en vecka i Slovakien (Rosies killes föräldrar är därifrån), och en vecka i Kroatien. Ge mig sommar nu!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0