Glaaad!

Bara imorgon kvar, sen är det äntligen helg igen! Imorgon går vi bara från 8.25-12, så hur slappt som helst. Sen under helgen vet jag inte riktigt vad som händer, ska bara njuta! Haft en jobbig vecka med min huvudvärk och att jag inte riktigt kommit in i rutinerna igen efter det underbara lovet, haha, så behöver lite lugn! Ska träffa Linnea iallafall någon dag, min lilla sockertopp. Helgerna blir suveräna även ifall man inte gör så mycket!
 
Precis tagit bort sminket och tagit på myskläderna, så nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla new jersey tjejerna igen, är helt förälskad i serien, haha. Är på sista säsongen nu, och inte många avsnitt kvar.. *snyft*.
Ha en fortsatt bra torsdag people!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Glaaad!

Bara imorgon kvar, sen är det äntligen helg igen! Imorgon går vi bara från 8.25-12, så hur slappt som helst. Sen under helgen vet jag inte riktigt vad som händer, ska bara njuta! Haft en jobbig vecka med min huvudvärk och att jag inte riktigt kommit in i rutinerna igen efter det underbara lovet, haha, så behöver lite lugn! Ska träffa Linnea iallafall någon dag, min lilla sockertopp. Helgerna blir suveräna även ifall man inte gör så mycket!
 
Precis tagit bort sminket och tagit på myskläderna, så nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla new jersey tjejerna igen, är helt förälskad i serien, haha. Är på sista säsongen nu, och inte många avsnitt kvar.. *snyft*.
Ha en fortsatt bra torsdag people!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0