Gympa

Vi har redskapsgymnastik, som i måndags, men jag är inte med. I måndags fuckade min axel (som jag har problem med) när jag skulle göra något i ringarna, så idag fick jag och några till gå promenad istället. Bättre det än att bara stå och glo, och inte kunna göra någonting! Känner mig som en tant.. Problem med axeln och problem med handleden, på samma arm haha! Är något med den armen.. Iallafall! Bara en lektion till efter denna sen ska jag äntligen hem.. idag är huvudvärken bättre, men har den ändå, förstår inte vad det är?! helt värdelöst.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Gympa

Vi har redskapsgymnastik, som i måndags, men jag är inte med. I måndags fuckade min axel (som jag har problem med) när jag skulle göra något i ringarna, så idag fick jag och några till gå promenad istället. Bättre det än att bara stå och glo, och inte kunna göra någonting! Känner mig som en tant.. Problem med axeln och problem med handleden, på samma arm haha! Är något med den armen.. Iallafall! Bara en lektion till efter denna sen ska jag äntligen hem.. idag är huvudvärken bättre, men har den ändå, förstår inte vad det är?! helt värdelöst.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0