Happy

Igår var en underbar dag! Stack till Kungsbacka för att träffa mina favorit brudar, vi lunchade på en supergod buffé som serverar sushi och kinamat, jätte gott! Efterrätt blev det också, även ifall det knappt fanns någon plats för det, haha!! Hade iallafall jätte mysigt. På kvällen sen stack jag, älskling och Linnea till gymmet i ca 2 timmar.. Var så svettig efteråt, haha, damn. Sen åkte jag o älskling och köpte varsin subway macka, ingen av oss hade ätit annat än lunch så var välbehövligt!! Idag är det alla hjärtans dag så vi ska bara umgås sen när han kommer hem från jobbet! Ha en liten räkkväll! Sen ska han iväg på innebandy... Vilket jag kanske inte gillar så mycket, men vad gör man! Glad jag får en liten stund med han iallafall, är ju trotsallt alla hjärtans dag! Blir nog jätte bra. Hoppas ni får en suverän dag.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Happy

Igår var en underbar dag! Stack till Kungsbacka för att träffa mina favorit brudar, vi lunchade på en supergod buffé som serverar sushi och kinamat, jätte gott! Efterrätt blev det också, även ifall det knappt fanns någon plats för det, haha!! Hade iallafall jätte mysigt. På kvällen sen stack jag, älskling och Linnea till gymmet i ca 2 timmar.. Var så svettig efteråt, haha, damn. Sen åkte jag o älskling och köpte varsin subway macka, ingen av oss hade ätit annat än lunch så var välbehövligt!! Idag är det alla hjärtans dag så vi ska bara umgås sen när han kommer hem från jobbet! Ha en liten räkkväll! Sen ska han iväg på innebandy... Vilket jag kanske inte gillar så mycket, men vad gör man! Glad jag får en liten stund med han iallafall, är ju trotsallt alla hjärtans dag! Blir nog jätte bra. Hoppas ni får en suverän dag.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0