I hope that you know CPR, cause boy you take my breath away

Skit bra dag! Box på gympan där vi körde allt vi hade, sen prov sist, som gick jätte bra också! Åh, är så positiv såhär sista veckan innan lov, haha. allt är så bra! Ska till min syster nu så måste rusa, tänkte bara slänga in en snabb uppdatering och.. säga hur glad jag är helt enkelt! PUSS!!
 


Ronja
02 February, kl. 20:14 | Blogg;

Du är så go! Älskar dig min ögonsten. Saknar dig superduperjättemycket. Kanske kan jag komma ner en dag och sova hos dig och Jesper? Vore mysigt. Puss! Och du är så duktig å bra. Glöm aldrig det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

I hope that you know CPR, cause boy you take my breath away

Skit bra dag! Box på gympan där vi körde allt vi hade, sen prov sist, som gick jätte bra också! Åh, är så positiv såhär sista veckan innan lov, haha. allt är så bra! Ska till min syster nu så måste rusa, tänkte bara slänga in en snabb uppdatering och.. säga hur glad jag är helt enkelt! PUSS!!
 


Ronja
02 February, kl. 20:14 | Blogg;

Du är så go! Älskar dig min ögonsten. Saknar dig superduperjättemycket. Kanske kan jag komma ner en dag och sova hos dig och Jesper? Vore mysigt. Puss! Och du är så duktig å bra. Glöm aldrig det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0