i stare at my reflection in the mirror, why am i doing this to myself?

Godkväll läsare. Sitter och kollar senaste avsnittet av Snooki and Jwoww och bara, myser. Var ute och övningskörde en stund förut för att komma på andra tankar så illamåendet och huvudvärken skulle försvinna.. gick skit bra och blev as glad. Men nu är jag tillbaka på ruta noll igen. Huvudet värker och har feberkänslor som förut.. Hade hoppet om att jag skulle gå till skolan imorgon igen men jag tror jag hellre stannar hemma resten av veckan för säkerhetsskull. Gick hela förra veckan och mådde dåligt, det ska jag inte göra denna. Har ju tid hos frisören imorgon också, får se om jag går dit eller om jag mår för dåligt.. men det står nog mest på att göra det. Är ju senare på dagen så kan vila hur länge som helst, sen sitter jag bara där en stund, sen direkt hem och vila igen!
 
Annars förutom att jag är sjuk, så är allting som det ska faktiskt. Är så sugen på sushi, är helt sjukt.. haha. Det enda negativa nu såhär på kvällskvisten! Ska snart gå och lägga mig iallafall.. tänkte bara slänga in en uppdatering. Hoppas ni mår asbra, puss och godnatt!
 

från i somras då jag åt sushi, åh.. omnomnom



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

i stare at my reflection in the mirror, why am i doing this to myself?

Godkväll läsare. Sitter och kollar senaste avsnittet av Snooki and Jwoww och bara, myser. Var ute och övningskörde en stund förut för att komma på andra tankar så illamåendet och huvudvärken skulle försvinna.. gick skit bra och blev as glad. Men nu är jag tillbaka på ruta noll igen. Huvudet värker och har feberkänslor som förut.. Hade hoppet om att jag skulle gå till skolan imorgon igen men jag tror jag hellre stannar hemma resten av veckan för säkerhetsskull. Gick hela förra veckan och mådde dåligt, det ska jag inte göra denna. Har ju tid hos frisören imorgon också, får se om jag går dit eller om jag mår för dåligt.. men det står nog mest på att göra det. Är ju senare på dagen så kan vila hur länge som helst, sen sitter jag bara där en stund, sen direkt hem och vila igen!
 
Annars förutom att jag är sjuk, så är allting som det ska faktiskt. Är så sugen på sushi, är helt sjukt.. haha. Det enda negativa nu såhär på kvällskvisten! Ska snart gå och lägga mig iallafall.. tänkte bara slänga in en uppdatering. Hoppas ni mår asbra, puss och godnatt!
 

från i somras då jag åt sushi, åh.. omnomnom



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0