Just shoot me

Har varit hemma idag, varit sjuk hela förra veckan och mått dåligt, men nu igår kände jag att jag inte klarade mer med min huvudvärk osv, så stannade hemma. Vilade hela dagen.. gick upp vid 5 och nu får jag ta straffet för det. Mår så illa.. vet inte vart jag ska ta vägen. HATAR att må illa, värsta jag vet. Har typ fobi för det, så illa är det. Någon som har något tips mot illamående?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Just shoot me

Har varit hemma idag, varit sjuk hela förra veckan och mått dåligt, men nu igår kände jag att jag inte klarade mer med min huvudvärk osv, så stannade hemma. Vilade hela dagen.. gick upp vid 5 och nu får jag ta straffet för det. Mår så illa.. vet inte vart jag ska ta vägen. HATAR att må illa, värsta jag vet. Har typ fobi för det, så illa är det. Någon som har något tips mot illamående?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0