längtar till sommaren!

Hur trött är man inte på kyla, snö och regn?.. blir mörkt jätte snabbt, är kallt som satan vad man än gör och man blir sjuk stup i kvarten.. Usch! Längtar tills den dagen i juni då vi går ut på sommarlov. I början av sommarlovet drar ju jag, jesper, min syster och hennes sambo till Slovakien och Kroatien.. längtar så jag dör. Massa värme, sol, bad, god billig mat, fina hav.. ih! Längtar mest till kroatien.. Var där när jag var mindre, och det var så himla fint. Inga ord för det ens! Så snälla vinter, försvinn

Frestar mig själv med lite bilder.. Första är Slovakien, andra Kroatien.
Ta mig dit nuuu




 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

längtar till sommaren!

Hur trött är man inte på kyla, snö och regn?.. blir mörkt jätte snabbt, är kallt som satan vad man än gör och man blir sjuk stup i kvarten.. Usch! Längtar tills den dagen i juni då vi går ut på sommarlov. I början av sommarlovet drar ju jag, jesper, min syster och hennes sambo till Slovakien och Kroatien.. längtar så jag dör. Massa värme, sol, bad, god billig mat, fina hav.. ih! Längtar mest till kroatien.. Var där när jag var mindre, och det var så himla fint. Inga ord för det ens! Så snälla vinter, försvinn

Frestar mig själv med lite bilder.. Första är Slovakien, andra Kroatien.
Ta mig dit nuuu




 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0