Lördag

Idag på schemat står INGENTING. Jag och jesper har myskläder på oss och har planerat att stanna inne och mysa hela dagen. Välbehövligt och mysigt som attan! Den enda gången vi ska gå ut är när vi ska köpa pizza till melodifestivalen ikväll, haha! Man behöver lite sånna här dagar också..
 
Just nu är dock jesper med sin pappa och hämtar upp sin farbror som har varit i Thailand i hela två veckor.. fusk! Han hade tydligen köpt en klocka till jesper så han var tvungen att självklart följa med, haha! Så där bröt han mot planerna lite, men va gör det. Jag däremot valde att hellre sitta kvar i soffan och kollar fruarna från new jersey, That's how i roll.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Lördag

Idag på schemat står INGENTING. Jag och jesper har myskläder på oss och har planerat att stanna inne och mysa hela dagen. Välbehövligt och mysigt som attan! Den enda gången vi ska gå ut är när vi ska köpa pizza till melodifestivalen ikväll, haha! Man behöver lite sånna här dagar också..
 
Just nu är dock jesper med sin pappa och hämtar upp sin farbror som har varit i Thailand i hela två veckor.. fusk! Han hade tydligen köpt en klocka till jesper så han var tvungen att självklart följa med, haha! Så där bröt han mot planerna lite, men va gör det. Jag däremot valde att hellre sitta kvar i soffan och kollar fruarna från new jersey, That's how i roll.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0