Myser

http://www.svtplay.se/klipp/1053046/robin-stjernberg-you/?dela=1 - KÄRLEK. Han tar verkligen upp en från dystra tider, trogna trogna musikartist. haha. Idag har vart en skit dag. Kände på mig redan imorse att något skulle hända idag, efter att ingenting funkade med smink osv, och jag hade rätt, som alltid. Skit, skit och mer skit. Jävla svacka, och idiotiska människor. Faktiskt fått rejält nog av sådana människor, själviska, taskiga, egoistiska och usch, sånna som behandlar folk som dem själva tycker är okej att behandla folk. Vänta bara tills jag eller någon annan behandlar ER så. Då är det plötsligt världens undergång. Hatar sånt. usch. Och jag som är så snäll, stöttande och omtänksam förtjänar inte sånt. Funderar starkt på att byta personlighet och bli rena motsatsen till vad jag är nu. Nu är jag en underbar människa, och det ska ni veta, jag har svårt att säga något bra om mig själv. Men min personlighet kan jag inte komma på något negativt om. Men iallafall, så kanske borde bli världens själviskaste bitch istället? ironiskt nog kanske jag blir behandlad bättre då än när jag är såhär bra som jag är, haha. Jävla samhälle.
 
Ska snart ut och övningsköra igen, komma på andra tankar. Sen ikväll är det underbara Maria och Mindy igen! ih. Första bästa idag! Och Robin stjernberg då som alltid levererar glädje! Puss på't.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Myser

http://www.svtplay.se/klipp/1053046/robin-stjernberg-you/?dela=1 - KÄRLEK. Han tar verkligen upp en från dystra tider, trogna trogna musikartist. haha. Idag har vart en skit dag. Kände på mig redan imorse att något skulle hända idag, efter att ingenting funkade med smink osv, och jag hade rätt, som alltid. Skit, skit och mer skit. Jävla svacka, och idiotiska människor. Faktiskt fått rejält nog av sådana människor, själviska, taskiga, egoistiska och usch, sånna som behandlar folk som dem själva tycker är okej att behandla folk. Vänta bara tills jag eller någon annan behandlar ER så. Då är det plötsligt världens undergång. Hatar sånt. usch. Och jag som är så snäll, stöttande och omtänksam förtjänar inte sånt. Funderar starkt på att byta personlighet och bli rena motsatsen till vad jag är nu. Nu är jag en underbar människa, och det ska ni veta, jag har svårt att säga något bra om mig själv. Men min personlighet kan jag inte komma på något negativt om. Men iallafall, så kanske borde bli världens själviskaste bitch istället? ironiskt nog kanske jag blir behandlad bättre då än när jag är såhär bra som jag är, haha. Jävla samhälle.
 
Ska snart ut och övningsköra igen, komma på andra tankar. Sen ikväll är det underbara Maria och Mindy igen! ih. Första bästa idag! Och Robin stjernberg då som alltid levererar glädje! Puss på't.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0