Nattinatti

Ligger och lyssnar på go musik efter en lång jobbig dag. Känner mig så konstigt olycklig.. vet inte om det är biverkningar av ppillrerna, att folk behandlar mig som skit eller att jag bara är trött typ men, känner mig helt utmattad och ledsen, faktiskt. Det var längesen jag kände så nu så.. kanske är det också. Man håller inne på känslor och tankar man inte vill inse man har.. Usch. Menmen, even the best fall down sometimes!
 
Nu ska jag om ett tag sova, försöka göra mig beredd på morgondagen.. se vad den har att erbjuda, haha. Blä. Slänger in en ny go låt av justin timberlake på det! Godnatt på er.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Nattinatti

Ligger och lyssnar på go musik efter en lång jobbig dag. Känner mig så konstigt olycklig.. vet inte om det är biverkningar av ppillrerna, att folk behandlar mig som skit eller att jag bara är trött typ men, känner mig helt utmattad och ledsen, faktiskt. Det var längesen jag kände så nu så.. kanske är det också. Man håller inne på känslor och tankar man inte vill inse man har.. Usch. Menmen, even the best fall down sometimes!
 
Nu ska jag om ett tag sova, försöka göra mig beredd på morgondagen.. se vad den har att erbjuda, haha. Blä. Slänger in en ny go låt av justin timberlake på det! Godnatt på er.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0