Önskar man vore perfekt

Inte för att vara den som är den.. för att, ingen är perfekt och alla duger som dem är. MEN, hur skönt vore det inte om vi alla kunde vara perfekta, utan massa krimskrams och problem? Se ut som vi vill och få komplimanger hela tiden så vi mår bra, osv.. Gud vilket skönt liv. Man hade gått runt och varit glad hela tiden, vem hade tackat nej till det? Man hade sluppit sitta och jämföra sig med modeller och sånna som har allt man själv inte har. Tänker på tjejer man ser i filmer osv, perfekta bröst i perfekt storlek, snygg kropp med smala långa ben och fin mage, fint långt hår i den exakta färgen man vill, osv. haha! Det vore 2 good 2 be true, men man kan ju alltid sitta och drömma sig bort såhär en lördag!
 
För att väcka mig själv från önskedrömmarna så sitter jag och kollar någon komedi! Jesper är iväg och dömer, så tar det bara lugnt. Ikväll ska vi bara se melodifestivalen, sen blir det väl inget mer speciellt. Frida frågade om jag ville komma dit ikväll för dem skulle bjuda dit folk och lite så, typ krök.. vill verkligen! Om det inte hade varit sånt avstånd så hade jag inte tvekat. Blöh. Menmen, blir det inget ikväll kommer det andra gånger. Ska fortsätta kolla filmen och längta efter min pojk som snart kommer hem igen! Puss på er
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Önskar man vore perfekt

Inte för att vara den som är den.. för att, ingen är perfekt och alla duger som dem är. MEN, hur skönt vore det inte om vi alla kunde vara perfekta, utan massa krimskrams och problem? Se ut som vi vill och få komplimanger hela tiden så vi mår bra, osv.. Gud vilket skönt liv. Man hade gått runt och varit glad hela tiden, vem hade tackat nej till det? Man hade sluppit sitta och jämföra sig med modeller och sånna som har allt man själv inte har. Tänker på tjejer man ser i filmer osv, perfekta bröst i perfekt storlek, snygg kropp med smala långa ben och fin mage, fint långt hår i den exakta färgen man vill, osv. haha! Det vore 2 good 2 be true, men man kan ju alltid sitta och drömma sig bort såhär en lördag!
 
För att väcka mig själv från önskedrömmarna så sitter jag och kollar någon komedi! Jesper är iväg och dömer, så tar det bara lugnt. Ikväll ska vi bara se melodifestivalen, sen blir det väl inget mer speciellt. Frida frågade om jag ville komma dit ikväll för dem skulle bjuda dit folk och lite så, typ krök.. vill verkligen! Om det inte hade varit sånt avstånd så hade jag inte tvekat. Blöh. Menmen, blir det inget ikväll kommer det andra gånger. Ska fortsätta kolla filmen och längta efter min pojk som snart kommer hem igen! Puss på er
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0