Ont i nacken..

Sitter och kollar tv i min ensamhet medans mannen min är iväg och dömer.. Har fått världens smärta i nacken, strålar ut i huvudet/axlarna något fruktansvärt! Ska tvinga Jesper att massera mig sen, haha! Lite pli får man allt ha på dem.. Annars mår jag finnemang. Nu börjar lovet! På tisdag ska jag och linnea på bio, se Texas chainsaw i 3D, längtar! Att umgås med henne är som att.. flyga på moln. Haha, ne men.. vi har roligt tillsammans och hon är u-u-u-uunderbar, så kommer bli skit mysigt. Håller mina tummar på att den är så läskig att man skiter på sig, haha. Är oftast inte rädd för skräckfilmer så kommer la inte vara så läskigt nu heller, mer äckligt och groteskt.. AJA! Nu ska jag fortsätta mysa framför tvn, längta efter min sexiga man och bara chilla på livet, så mycket jag kan.. jävla nackvärk
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Ont i nacken..

Sitter och kollar tv i min ensamhet medans mannen min är iväg och dömer.. Har fått världens smärta i nacken, strålar ut i huvudet/axlarna något fruktansvärt! Ska tvinga Jesper att massera mig sen, haha! Lite pli får man allt ha på dem.. Annars mår jag finnemang. Nu börjar lovet! På tisdag ska jag och linnea på bio, se Texas chainsaw i 3D, längtar! Att umgås med henne är som att.. flyga på moln. Haha, ne men.. vi har roligt tillsammans och hon är u-u-u-uunderbar, så kommer bli skit mysigt. Håller mina tummar på att den är så läskig att man skiter på sig, haha. Är oftast inte rädd för skräckfilmer så kommer la inte vara så läskigt nu heller, mer äckligt och groteskt.. AJA! Nu ska jag fortsätta mysa framför tvn, längta efter min sexiga man och bara chilla på livet, så mycket jag kan.. jävla nackvärk
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0