Övningskört

Är helt skakis i benen, haha, har precis kört till min brors träning och hämtat honom, sen hem igen! Gick jätte bra, men man spänner sig typ och tänker hela tiden nästan på vad man ska göra här näst, haha. Jobbigt, men jag kommer snart in i detta. Har bara kört lite, så känns skit bra att jag är såpass duktig med så lite träning. Stolt över mig själv! Får se hur denna resan till körkort går, men förhoppningsvis går det väl bra! Träning ger färdighet, som man säger. Nu ska jag bara bädda ner mig igen och sova typ.. är inte så trött nu pågrund av att jag vart så koncentrerad och spänd, haha, men.. ska försöka ändå. Imorgon är en ny dag! Godnatt på er pussgurkor.
 

ett mål gör en alltid mer taggad till att klara av det, och detta är mitt mål. Åh, come to me beautiful!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Övningskört

Är helt skakis i benen, haha, har precis kört till min brors träning och hämtat honom, sen hem igen! Gick jätte bra, men man spänner sig typ och tänker hela tiden nästan på vad man ska göra här näst, haha. Jobbigt, men jag kommer snart in i detta. Har bara kört lite, så känns skit bra att jag är såpass duktig med så lite träning. Stolt över mig själv! Får se hur denna resan till körkort går, men förhoppningsvis går det väl bra! Träning ger färdighet, som man säger. Nu ska jag bara bädda ner mig igen och sova typ.. är inte så trött nu pågrund av att jag vart så koncentrerad och spänd, haha, men.. ska försöka ändå. Imorgon är en ny dag! Godnatt på er pussgurkor.
 

ett mål gör en alltid mer taggad till att klara av det, och detta är mitt mål. Åh, come to me beautiful!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0